A Google Magyarország, a Budapest Bank, a Magyar Posta, a BIG FISH és az espell megtartott A Világ a Piacom program első nyilvános rendezvényét mely során a következő kérdésekre próbáltunk választ adni:
- Mire figyeljünk a nemzetközi webes jelenlétünk során? Mik a többnyelvű webes jelenlét buktatói?
- Hogyan lokalizáljuk a webes és nem webes tartalmainkat a célország nyelvére? Milyen kihívásokkal találhatjuk magunkat szemben a fordítások során?
- Melyek a rendelkezésre álló nemzetközi online fizetési megoldások?
- Hogyan ismerjük meg a leendő célpiacainkat?
- Hogyan hirdessük termékeinket külpiacokra az interneten?
- Milyen céges pénzügyi megoldás támogatja a legjobban külpiaci terjeszkedésünket?
- Hogyan juttassuk el termékünket a külföldi vásárlóknak?
Az előadások során konkrét és kézzelfogható javaslatokkal gazdagodhattak a vállalkozások az exportstratégiájuk kialakításához. Az eseményen résztvevők személyesen találkozhattak a Google Magyarország, a Magyar Posta, a BIG FISH, és az espell szakembereivel, kötetlen környezetben, akár egyéni konzultációk keretében is.
Az ingyenes rendezvényt 2016. május 13-án, pénteken tartottuk a Budapesti Kongresszusi Központban és kb. 150 vállalkozás vett részt rajta.