Kire bízzuk a lokalizációs munkát?

Hogyan kezdjünk neki a tartalmaink lokalizációjának? Kire bízzuk? Ismerősre? Üzleti partnerre? Miben tud segíteni egy professzionális szolgáltató? Hogyan tudunk a jövőbeli kihívásokra felkészülni? Az espell lokalizációs ügynökség tanácsai.

Mik a lokalizálás első lépései?

Milyen tartalmakat kell lokalizálni? Hogyan tervezzük a lokalizációs folyamatot? Hogyan gondoljuk újra a tartalomstratégiánkat? Mire kell a tartalommenedzsment rendszerünket (CMS) felkészíteni? Mit várhatunk el egy lokalizációs szolgáltatótól? Gyakorlati tanácsok az espell tolmácsolásában.

Nyelvi jelenlét

Ha egy cég külföldön értékesít, a jó fordítással könnyebben elnyerheti potenciális ügyfelei bizalmát. Ezért a fordítás stratégiai kérdés. Az espellben nap mint nap azt tanuljuk, hogyan válhatunk olyan partnerekké megrendelőink számára, akikre rábízhatják, hogy...

Hatékony lokalizáció

Ma a cégek folyamatosan beszélnek magukról, sok kis üzenetből épül fel kommunikációjuk: megjelennek a közösségi médiában, blogolnak, emailkampányokat szerveznek. Az ügyfelekkel való kommunikációt gyakran a webhelyhez kapcsolt csatornákra igyekeznek terelni, pl....

espell

Az espell fordítás és lokalizáció Zrt. három többnyelvű fordítóiroda összeolvadásával jött létre. A fordítócégek az integrációt megelőzően már éveken át közös irodában, egységes csapattal és informatikai infrastruktúrával működtek. E mellett az espell csoport további...

 

 

 

Az oldalon található tartalmakat az espell bocsátotta rendelkezésre.