- Mire figyeljünk a nemzetközi webes jelenlétünk során? Mik a többnyelvű webes jelenlét buktatói?
Milyen a jó webáruház? – BIG FISH (Schmidt Zoltán) - Hogyan lokalizáljuk a webes és nem webes tartalmainkat a célország nyelvére? Milyen kihívásokkal találhatjuk magunkat szemben a fordítások során?
Hogyan lehet a Világ a Piacom – espell (Bán Miklós)
- Melyek a rendelkezésre álló nemzetközi online fizetési megoldások?
Payment as a Service – BIG FISH (Schmidt Zoltán) - Hogyan ismerjük meg a leendő célpiacainkat?
Google eszközök ahhoz, hogy megértsük a lehetséges piacainkat – Google (Polyák Balázs) - Hogyan hirdessük termékeinket külpiacokra az interneten?
- AdWords külföldön – Google (Vadász Illés)
- Milyen céges pénzügyi megoldás támogatja a legjobban külpiaci terjeszkedésünket?
A VILÁG A PIACOM, ahogy a Bankom látja – Budapest Bank - Hogyan juttassuk el termékünket a külföldi vásárlóknak?
MAGYAR POSTA ZRT., az e-kereskedelem logisztikai partnere – Magyar Posta (Ráczné Hegedűs Klára)