A Világ a Piacom rendezvény – október 4. – letölthető prezentációk
A Világ A Piacom program őszi nyilvános eseményén, az előadások során a vállalkozások konkrét és kézzelfogható javaslatokkal gazdagodhattak az exportstratégiájuk kialakításához.
Töltse le itt a prezentációkat és tekintse meg az eseményről készült fotókat!
A Világ a Piacom rendezvény – május 13. – letölthető prezentációk
A Világ A Piacom program első nyilvános eseményén, az előadások során a vállalkozások konkrét és kézzelfogható javaslatokkal gazdagodhattak az exportstratégiájuk kialakításához.
Töltse le itt a prezentációkat és tekintse meg az eseményről készült fotókat!
Hogyan működik a nemzetközi csomagszállítás?
Hova szállíthatunk csomagot? Hogyan működik a nemzetközi csomagszállítás? Mit várhatunk el egy kézbesítő szolgáltatótól, ha exportálni akarunk? Nyomon lehet-e követni a csomagokat? A külföldi értékesítés számos kérdést vet föl már a kisszállítás területén is. A Magyar Posta ezekre próbál meg választ adni.
Utánvét, csomagolás, sikertelen kézbesítés?
Külföldön van utánvét? Vagy ez csak itthon működik? Mi a helyzet a csomagolással? Meddig tart a külföldi kézbesítés? Mi történik a sikertelen kézbesítésnél? Vagy ha a csomag megsérül vagy elvész? A külföldi értékesítés számos kérdést vet föl már a kisszállítás területén is. A Magyar Posta ezekre próbál meg választ adni.
Többnyelvű website-ok alapkérdései: domain, cookie-k, adatok ellenőrzése
Milyen kérdések merülhetnek fel egy többnyelvű website esetén? Domain-regisztráció, cookie-szabályozás és számos fontos kérdés, ami felett könnyen elsiklunk. Gyakorlati tanácsok a BIG FISH tolmácsolásában.
Árak, árfolyamok, ÁFA
Ha külföldön értékesítünk, hogyan kezeljük az árakat és a változó árfolyamokat? Mik a megfelelő ÁFA kulcsok? Mire figyeljünk, ha több orszgában is van külön webshopunk? Gyakorlati tanácsok a BIG FISH tolmácsolásában.
Nemzetközi fizetési megoldások
Mit kell tudni a különböző nemzetközi fizetési módokról? Létezik olyan fizetési megoldás, amit mindenhol használhatok? Mik azok a fizetési kapuk? MIre figyeljünk oda, a fizetési felületek lokalizációjánál?
Mire kell felkészítenem a webiste-omat, hogy tudja kezelni a fordításokat?
Mi legyen a website elsődleges nyelve? Mi történik a ha hiányzik egy fordítás? Mire kell felkészítenem a webiste-omat, hogy tudja kezelni a fordításokat? Hogyan segíthetem a fordító munkáját? Hogyan gondolkozzak a nemzetközi ügyfélszolgálatomról? Mit kell tudni a különböző nemzetközi fizetési módokról? Gyakorlati tanácsok a BIG FISH tolmácsolásában.
Kire bízzuk a lokalizációs munkát?
Hogyan kezdjünk neki a tartalmaink lokalizációjának? Kire bízzuk? Ismerősre? Üzleti partnerre? Miben tud segíteni egy professzionális szolgáltató? Hogyan tudunk a jövőbeli kihívásokra felkészülni? Az espell lokalizációs ügynökség tanácsai.
Mik a lokalizálás első lépései?
Milyen tartalmakat kell lokalizálni? Hogyan tervezzük a lokalizációs folyamatot? Hogyan gondoljuk újra a tartalomstratégiánkat? Mire kell a tartalommenedzsment rendszerünket (CMS) felkészíteni? Mit várhatunk el egy lokalizációs szolgáltatótól? Gyakorlati tanácsok az espell tolmácsolásában.
Ingyenes piacfelmérő eszközök a Google-től
Milyen ingyenes eszközök állnak rendelkezésre a külpiacok felmérésére? Mely piacokon érdeklődnek a termékem iránt? Vásárolnak-e a külföldi felhasználók más országokból? A Google eszközei segíthetnek megválaszolni ezeket és a hasonló kérdéseket.
Nyelvi jelenlét
Ha egy cég külföldön értékesít, a jó fordítással könnyebben elnyerheti potenciális ügyfelei bizalmát. Ezért a fordítás stratégiai kérdés. Az espellben nap mint nap azt tanuljuk, hogyan válhatunk olyan partnerekké megrendelőink számára, akikre rábízhatják, hogy...Hatékony lokalizáció
Ma a cégek folyamatosan beszélnek magukról, sok kis üzenetből épül fel kommunikációjuk: megjelennek a közösségi médiában, blogolnak, emailkampányokat szerveznek. Az ügyfelekkel való kommunikációt gyakran a webhelyhez kapcsolt csatornákra igyekeznek terelni, pl....Döntések az külföldre irányuló AdWords kampányok kapcsán
Mire kell gondolnom a külföldre irányuló AdWords kampányok tervezésekor? Pénznem, időzóna, fiók és kampánystruktúra, célzás; mind olyan fontos dolog, amiben dönteni kell sokszor már az előtt, hogy az AdWords fiókot létrehozzuk. Hasznos tanácsok a Google-től.
AdWords kampányok lokalizálása, automatizálása
Hogyan álljak neki az AdWords kampányaim lokalizációjának? Milyen megoldások segíthetnek a kampányaim könnyű és gyors összerakásában? Az AdWords automatizáláson alapuló termékei megkönnyíthetik a hirdetések futtatását bármelyik országban.